niedziela, 5 października 2014

14. DIY Granita, Nailart

Hello! Tutaj Paulina, na dziś przygotowałam dla Was kilka kolejnych wzorów na nailart i przepis na pyszną i prostą granitę, którą sama przygotowałam.
Nailarts:
To chyba cały zbiór z września... Piszcie w komentarzach który podoba Wam się najbardziej !

A teraz czas na pyszną granitę na ciepłe dni, może nie na takie jak teraz :D ale we wrześniu pogoda wyjątkowo dopisywała :)
A teraz granita, którą zrobiłam sama, zupełnie spontanicznie. Zostawiłam kubek z wodą w zamrażarce i o nim zapomniałam. Później, gdy mi się przypomniało woda była nieco bardziej schłodzona niż chciałam :D Postanowiłam więc ,że skruszę lód, dodam coli, trochę mojito i kostki lodu. Co z tego wyszło?
Naprawdę polecam !
To wszystko z mojej strony, papaa :*

2 komentarze:

Dziękujemy za każdy komentarz ♥