niedziela, 8 marca 2015

34. My pearls ♥

  Heej kochani :* Długo mnie tu nie było, ale nie miałam dostępu do laptopa, ponieważ zepsuła mi się ładowarka :(  Jednak już po problemie i mogę już robić posty. Dzisiejszym tematem posta są w tłumaczeniu polskim moje perełki. Chciałabym Wam pokazać moje ulubione rzeczy z ostatnich dni :) Zapraszam!

  • Moją pierwszą perełką jest książka Lei Michele ♥ Po prostu ją uwielbiam i wracam do niej w każdej wolnej chwili.
  • Następną rzeczą jest pomadka Baby lips Dr. Rescue z Maybelline. Kolor- "Pink me up". Jest naprawdę świetna :) Ma ładny kolor, nawilża i ma miętowy smak.
  • Kolejną perełką jest perfumowany spray z Avon o zapachu fiołka i liczi. Jest idealny na zbliżającą się już dużymi krokami wiosnę :) Polecam!
  • Nawiązując do tematu posta- perły. A dokładnie to bransoletka z pereł, którą możecie zobaczyć na 3 zdjęciu :) Znakomity dodatek do każdej stylizacji.
  • Kolejną rzeczą są pędzle. Jestem z nich naprawdę zadowolona, a kupiłam je w sklepie typu "wszystko za 4 zł".
   Mam nadzieję, że post Wam się podobał :) Zapraszam do obserwowania mnie na instagramie ♥ Do zobaczenia, Martyna :*
          



1 komentarz:

  1. i ja muszę sobie kupić jakieś pędzle ;) a jesli chodzi o tę mgiełkę to jest śliczna :)
    zapraszam do siebie :) na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

    Pozdrawiam :*

    ewelina-kulasza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ♥