piątek, 27 marca 2015

35. March

Hejka, tu Paula! :) Na dziś przygotowałam dla Was podsumowanie tego miesiąca, zapraszam!

1.Jedzenie


Moim numerem 1 jest magnum w postaci batonika. Na obrazku wersja z białą czekoladą, ja jednak wolę ten z mleczną. Jeśli lubicie połączenie lodów, karmelu i czekolady to koniecznie tego spróbujcie! Następne to jogurt z mussli i ananasem <3 W tym miesiącu zjadłam dużo truskawek, widzicie tutaj deser ze śmietaną i miodem, ale upiekłam również z mamą pyszną tartę czekoladową z truskawkami *.* Ostatnie to prosty sposób na smaczny obiad czyli ser topiony na patelni, jajko w panierce także smażone na patelni i frytki. :)

2.Dekoracje
Wykorzystałam kryształki by przyozdobić proste, białe świeczniki, które kupiłam w sklepie wszystko po 2,50 - naprawdę się opłacało!! Wyglądają teraz jeszcze piękniej. W kwiaciarni zobaczyłam szklaną kulę, której już od jakiegoś czasu szukałam. Można włożyć do niej cokolwiek się chce i udekorować swój dom w orginalny sposób :) Zapłaciłam za nią 15 złotych. Oczywiście najpiękniejszymi marcowymi dekoracjami są kwiaty, które dostałam na dzień kobiet :)

3.Makijaż
Niedawno otrzymałam moje zamówienie ze strony cocolita.pl i byłam bardzo mile zaskoczona! Kosmetyki sprawdzają się idealnie. ;) Na trzech macie moje dzieła - paznokcie żelowe. <3

Na samym końcu chciałabym Wam pokazać moje nowe adidasy z kolekcji, którą reklamowała Rita Ora. Sami zobaczcie <3

Jeśli macie jakieś pytania co do cen, czy produktów to piszcie śmiało w komentarzach ! Papa :*

2 komentarze:

  1. Świetne podsumowanie, buty są śliczne <3
    Może obs za obs? Zacznij i napisz u mnie na blogu, a na pewno się odwdzięczę
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne buty ! Bardzo się nam podobają. Zostawiamy po sb ślad ...;)

    http://magic-in-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ♥